schupi 2009.02.17. 15:12

Gyurcsány-csomag!

Kedves miniszterelnökünk jól kicsomagolt. Egy kicsit többet vártam volna, ráadásul az éjjel még vele is álmodtam. Nagyon kedves volt álmomban, csak az volt a gond, hogy végig a zsebemben volt a keze. Ezt sajnos csak felébredés után vettem észre.

Megint megszívjuk, mi kiskeresetűek. Akiknek 130 000 fölött van a jövedelme, meg jól jár.

Ez alatt meg fizess + 1% szja-t, hogy oda lehessen adni ezt is az amúgy is sokkal jobban keresőknek.

Igaz is, nekik lehet, hogy nem kenyérre kell. Jobban gerjeszti a fizetőképes kereletet, ha csak a magasabb jövedelműeknek ad, ők már plazmatévét is tudnak venni.

Fasza...2006-ban is szívás volt, akkor is az ide-oda tologatás miatt pont beleestem -4000-be. Sebaj, bíztam benne, mert alapvetően optimista alkat vagyok, hogy talán van remény egy jobb életre...Ezt neked! Most megint.

Átlagkereset????? 180-190 000????????? Kik kapnak ma Magyarországon ennyi fizetést????

Ráadásul a kajajegyet is meg akarják adóztatni. Életemben először tavaly kaptam egy kevés üdülési csekket, erre mi történik? Az is adóköteles lesz. Még el sem tudtam költeni azt a pár ezres csekket sem, mert nem tudunk elmenni nyaralni. Még úgy sem, ha májkrémkonzervet viszünk magunkkal a szállodába! Nem baj, majd jó lesz fogorvosra, ha belevásik a fogunk a csomagba...

 

 

3 komment

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr6948684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oroszlán25 2009.02.18. 10:14:47

Lehet h naív vok de én még mindig azt hiszem h lesz jobb is!Lehet h most megint rossz nekünk és össze kell kötnünk a nadrágszíjat és dolgozunk a habokba...nem tudom...lehet h 1x elenged az a bizonyos nadrágszíj...nem tudom,nekünk lesz jobb,remélem h hamarosan!

Oroszlán25 2009.02.19. 09:54:31

...sztm kedves ember lehet...:-)

Oroszlán25 2009.02.26. 08:23:27

Lehet,h megint lesz Bokros csomag?
süti beállítások módosítása