Helló Csajok!

Már régen írtam ide, mert nincs időm semmire. Nálunk a cégnél nincs gazdasági válság, mert halálra dolgozzuk magunkat. Ha ilyen a válság, mi lesz még, ha kilábalunk belőle???

Az őszi hónapok nálunk most a fogorvosok látogatásával telnek. Sikeresen összetört két fogam, egy jóízű tökmagos zsemlébe harapás alkalmával.

Két hete a doki kiráncigálta az egyiket, tegnap meg a másikat. Mondanom sem kell, mivel elég jó alapanyagból vagyok gyártva, ez nem volt könnyű művelet szegény dokinak. Megizzasztotta rendesen, de engem is kivert a víz, amikor meghallottam, hogy recseg-ropog a széttört fog a számban. Aztán a dokinak több darabban sikerült kipecáznia a gyökereket. Brrrr...szörnyű élmény volt! ÉRDEKES! Az egész tortúra alatt semmilyen fájdalmat nem éreztem!

Próbáltam volna meg egy esztékás fogorvosnál ezt a mutatványt! Minimum szájsebészet lett volna a vége, egy kis üvöltözéssel megspékelve...Gondolom elviszik az érzéstelenítőt a maszekba.

Nah, ez az én dokim szuper volt, nem fájt semmi. De utána...! Inkább nem részletezem. Horror. Remélem sikerült az összes gyökeret kiszednie, mert nem bírnám elviselni, ha nem ehetnék végre egy rendes kaját a közeljövőben.

Kb négy napja banánon és bébiételen élek ( a hawai pulykamelles 8 hónapos kortól, egész finom volt ma), ölni tudnék egy jókora adag velős bordáért rósejbnivel, uborkasalátával:-)

10 komment

Címkék: fogorvos

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr87767669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérleg 2008.11.16. 12:39:33

hát persze... Mi minden nem kéne... ? :) A gazdasági válságban csak pirítósra fússsssa.... ne kívánjunk egyebet...szerintük...sőt minden hónapban több tízezret kellene- szerintük- bankba tenni...hogy ne érjen minket meglepetés-ha hirtelen nincs mit enni...
De amikor az ember számlája 300 mínuszban van...hogyan tudnék még spórolni is ...?

Oroszlán25 2008.11.16. 12:41:26

Hát nagyon sajnállak,lassan csak helyre jössz....de a bébiétel az nagyon finom,én, aki mindennap eszek olyat! :-) Én mondom neked, amibe gyümölcs van az mind jó!A zöldborsos az vmi katasztrofa,nem csodálkoztam,h Lili nem ette meg,a sütötökös is nagyon finom,és összegezve a bébiételt FOGYASZT is! :-) Ugyhogy ha fogyni akarsz....menj fogorvoshoz?????????????? hehehehe

schupi 2008.11.16. 18:38:48

Oké, Mérleg!
Levettem a neveket:-)

Oroszlán25 2008.11.17. 10:56:30

Milyen ijesztő ez a fogorvos!!!!ááááááááááááááá
Hála neki,nem is megyek feléje! :-) :-)

Mérleg 2008.11.17. 17:24:37

áááááááá, :) tényleg ijesztő. . . itt nem lehet valami érdekes témát feldobni, hogy hozzászóljanak idegenek-ismerősök, kibicek-és kibichelyetttttesek ?? :)

schupi 2008.11.17. 17:34:17

A következő bejegyzésem roppant érdekes lesz, majd figyeljétek! Csak legyen egy kis időm összedobni.
A villanyszámla megérkezése nálunk is felér egy fogorvosi kezeléssel horrorban:-)

Oroszlán25 2008.11.17. 19:39:02

Kedves Mérleg!Minek h idegenek szoljanak hozzá a storyhoz,ha te sem vagy itt sose!? :-)

Mérleg 2008.11.18. 14:10:12

nagyon jól néz ki az oldal mostmár nem olyan gyászos :-) a hangulatom is jobb

Oroszlán25 2008.11.19. 09:29:55

Akkor kedves Mérleg,többször fogsz ide látogatni??? :-)
Kedves Schupi!!Szerintem is jobb ez a szín,mint az elözö!
Sokszor puszillak titeket! :*

Mérleg 2008.11.21. 12:04:55

Igen :-)
süti beállítások módosítása