schupi 2008.08.31. 16:15

Vasárnap

Nah csajok, lassan vége a vasárnapnak is, holnap lehet menni melózni. Jó lenne, ha nem lenne túl meleg, mert a céges járgányban nincs klíma és sokat kell rohangálnom. A főnököm közölte, hogy szeptemberben egy nap szabit sem vehetek ki. Őrültek háza van munka fronton, soha semmit nem tudok befejezni, határidők stb...

Tompika, a drága szerelmem (imádom ilyenkor nagyon), ma gulyást főzött bográcsban, mézes- mustáros flekkent sütött rácson és tárcsán, én pedig krumplipürét gyártottam.Szörnyen bekajáltunk, aztán legurítottunk egy kis sörikét is. Nem csodálkoznék, ha 100 kilóra híznék ilyen koszt mellett.

Azon vigyorogtunk, hogy minél szegényebbek vagyunk, annál több húst eszünk:-)A fagyóból, hogy ne kelljen venni semmit:-)

Tegnap véletlenül Tamás felbontotta a szomszéd gázszámláját, rutinból, amikor átvitte, a szomszéd közölte vele, hogy akkor fizesse is be rutinból!:-) Nincs még postaládájuk.

Zolit napok óta nem látom, dúl a szerelem, reggel megy, este jön. Nemsokára kezdődik a suli. A foga úgy néz ki, hogy rendbejött, elég jól megcsinálták. Jó drága is volt, egy tömés 7000-ért.

Imréék Anyuéknál voltak 7végén, meg szerettem volna hívni őket vasárnap egy kis gulyásra, de siettek haza. Nah majd legközelebb.

Janikának volt valami szülinapi bulija szombaton, sajnos nem tudtunk elmenni. Kétsopsziba is kellene mennünk babalátogatóba valamikor, mert Tomi bátyjának megszületett a kisfia. Sajnos se szabi, se pénz. Lehet, hogy karácsonykor megyünk csak totális családlátogatásra.

Csajok, nézegessétek a blogot, igyekszem sűrűbben írni, meg érdekesebbet is, csak lazuljon egy kicsit a feszes tempó a melóban. Jó lenne pár gondtalan hét, az idei évem eddig elég gázos volt, mondjuk azért volt benne jó is.

Ja! Janika!!! Boldog Születésnapot!!! Majdnem elfelejtettem mint mindig.

 

 Nagyon-nagyon öreg lettél:-)

 

 

4 komment

Címkék: itthon

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr28642172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérleg 2008.09.01. 17:55:06

ehhez írtam egy hosszú kommentet, de nem jelent meg, vmit elcseszhettem. . .
ha véletlen olvastátok már, bocs érte :)
Ma van az iskola első napja, de már az agyam szétmegy, listák jobbról-balról. . 3.-os a ygermek, de természetesen a becsomagolt 3.-os írásfüzet nem jó, mert 4.-es kell, csomagolás ki, bolt csere.
köv. üzenet, a gyerekeknek szükségük van még 2.-os írásfüzetre is. .. irány a papírbolt, na persze vettem én vonalzókészletet. . .nagyon szupert, de nem jó, mert csak a 30 cm-es a megfelelő( :).... no komment)...vonalzó kidob, bolt vissza. . .
szóval az ember elkölt mondjuk a rajzórára úgy 5 ezret, és boldogan jön rá, hogy heti 1 alkalom, tehát majdnem többe kerül, mint a gyerek összes tankönyve, ráadásul valamit sose használnak, de lemaradhatatlan minden év eleji listából....ilyen a gyurma. . .KELL. szerencsémre 1. osztályból gyári csomagolásában be tudom küldeni, hát ennyit használták, az elmúlt 2 év alatt!!!! Csak macerás na, gyurmázni, kosszal jár meg minden. . .értem én. . .de akkor MINEK??? Gyurmázzon otthon a gyerek. . .

Mérleg 2008.09.01. 17:58:04

ide is írtam, itt sincs

Mérleg 2008.09.01. 17:59:16

na csak megtaláltam végre, lehet először lecenzúrázzák...talán

Oroszlán25 2008.11.17. 11:00:33

Hát,hát!Igencsak csoválom a fejem!Most jött a villanyóra leolvasó kis bácsika és megállapitotta nekem,h 25 ezer ft körül kell majd visszafizetnem,pedig havi 14 ezret elvisz az eon!De hova????????
süti beállítások módosítása