Néha nem lehet belépni, már majdnem csináltam másik blogot, de aztán mégsem. Lehet, hogy csináltak valamit a gépházban, mert írtam nekik szívhezszóló szép levelecskét.

17 komment

Címkék: belépés

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr35642312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oroszlán25 2008.09.01. 11:59:16

Én eddig mindennap be tudtam lépni!

Mérleg 2008.09.01. 17:57:16

hol vannak a kommentjeim, ma már 3-at írtam????????????????????????????

Oroszlán25 2008.09.05. 14:03:41

Látod én is ezt mondtam neked,nem mindig irja ki egyböl,lépj ki,majd vissza és már láthatod is!

Mérleg 2008.09.09. 11:10:02

Meséljetek.....Mi újság...?
Ancsa látom, hogy vannak még a világon olyan emberek akik 27 képes is megvágnak, csak azért, hogy felférjen az ismert helyekre :-))

Oroszlán25 2008.09.15. 05:59:55

Már egy jo pár napja nem jöttem ,teljesen össze vok zavarodva ,lemaradtam ,a mérlegünk az ir,ir és csak ir,ki tudj A h MIRÖL :) :) :) !!!!!!

Oroszlán25 2008.09.17. 15:22:15

Ide irtam a belépés cimke alá,mert talán mire elolvassátok rájöttök h miért is!

Az egyszeri lány esete egyik fejezetét mesélem el nektek,nem tudom,h tanulságot mit lehetne levonni,vagy hogy mire tanit meg az élet e pár sor elolvasása és átélése után.

Az ugy történt... egy borongos napon kezdödött,amikor is a bankkártyárol a lány párja megprobált egy nagyobb összeget levenni,de sajna nem tudott,majd folyamatosan csökkentette a beirt pénzösszeget,de nem sikerült.Nagyon sok tanakodás és telefonálgatás után kiderült,hogy a lány számlájárol,a fizetése, azért hiányzik,mert az apeh az összeset "eltulajdonitotta" magának,38 Ft-ot hátrahagyva a számlán. :(
És mind ez miért?Mert a lánynak a házvásárlás után illetéket fizetnie kellett,amit egy összegben a lány nem tudott volna kifizetni,ezért részletfizetést engedélyeztek neki.Majd az egyedülálló, egy gyereket nevelö lány(igy tudják),persze nem tudta fizetni ezt sem(talán tudta volna),ezért azonnali beszedési megbizás érkezett a bankba (inkasszó)levonta szépen a teljes összeget,senkit nem nézve.A részletfizetés hatályát elvesztette.
És hiába a sok fájdalmas sirás,ilyen az élet és azt kapta válaszul,h most igy járt,mivel ha mondjuk 300.000Ft.lett volna a számláján észre sem veszi,de igy!De igy kérem az összes megélhetési pénzt elvette az apeh!! :S
Ezek nem néznek semmit sem,az a röhej,h közben a lány illetéket feladott 21.100Ft-ot,ami még nem érkezett oda,de lényeg az az,h vissza kell egy bizonyos formanyomtatványon igényelnie :-) a pénzét!

Talán egy olyan világba kéne belépni az emberiségnek,ahol számba veszik egymást!

És talán én rájöttem a tanulságra!
Hiába,a csekk legyen az elsö!!!

Eddig is az volt,mert ha csak egy kg kenyeret tudtam venni a csekk fel volt adva,de mindig fontossági sorrendbe rendezgettem öket,de eztán sose!

Az apeh az tényleg magkapja amit akar,akármi áron,de nem tudom h a lány pénze megérkezik e 8 napon belül. :-) Szerintetetek?

Mérleg 2008.09.18. 16:53:41

Hát ez elképesztő!! Oroszlán!!!!!!

Oroszlán25 2008.10.07. 19:25:13

Kedves Föszerkesztö Asszonyka! :-)

Azt szeretném kérdezni,h nem lehet -e megcsinálni az oldalt ugy h mások is töltsenek fel rá képeket és azokhoz is lehetne kommenteket irni.Szerintem jo ötlet lenne....

Oroszlán25 2008.10.30. 16:56:06

HOL VTOK?????????SEHOL SENKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TESSÉK TÖBBSZÖR IROGATNI,MIVEL AZÉRT KÉSZÜLT EZ AZ OLDAL!NA.....
:-) :-)

Oroszlán25 2008.11.16. 12:35:35

Ezt szedtem le a netröl,nagyon jol mulattam,igyhát tegyétek ti is azt!MULASSATOK!!!!!

> KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS
>
> Ezúton szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik ebben az évben is megörvendeztettek a számtalan körlevéllel és a "küldd tovább" típusú e-mailekkel.
>
> Sokat változtattatok az életemen!
>
> * Azóta nem iszom Colát, amióta megtudtam, hogy az wc tisztításra is alkalmas.
> * Azóta nem járok többé moziba, nehogy véletlenül beleüljek egy AIDS-el fertőzött tűbe.
> * Azóta nem használok izzadásgátlót, mert rákot okoz.
> * Azóta nem parkolok többé zárt parkolóban, nehogy elraboljanak.
> * Azóta a gyerekeimet egyetlen másodpercre sem tévesztem szem elöl, nehogy pedofilok áldozataivá váljanak.
> * Az összes megtakarított pénzem Amy Bruce-nak oztam, annak a szegény gyermeknek, aki már legalább a 70. szervének átültetésére vár, és aki nem öregszik, hiszen 1995 óta egyfolytában 7 éves!
> * Lelkesen feliratkoztam amellé a 30milló ember mellé, akik a mozambiki törpemókus megmentésén fáradoznak, de sajnos még nem kaptam meg a beigért Nokia csodatelefonomat, ahogy a Disneylandbe szóló ingyenbelépőket sem!
> * Hála nektek, hogy immáron 700-adszor is megtudhattam, hogy a www.freemail.hu azonnali hatállyal törli az összes mailemet, és az is megszünteti a tagságomat, de ez azóta sem történt meg.
> * Várakozásai ellenére nem osztotta meg velem Bill Gates a vagyonát !
> * Sosem történt velem csodálatos dolog 8 másodpercen belül, amikor azonnal 15-200 példányban továbbküldtem Buddha, Mohamed vagy a Dalai Láma életbölcsességekkel átitatott gondolatait!
> * Viszont megúsztam mind az 5000 szerencsétlenséget, ami kellett volna hogy érjen, és még mindíg élek, holott minimum 100-szor kellett volna már meghalnom!
>
> Szóval menjetek Ti a bús p........ba!!! De nagyon vigyázzatok, mert ha nem külditek tovább ezt a levelet 10 percen belül legalább 555 embernek, akkor holnap kaptok postán egy három hónapos roma csecsemőt, amit ha du. 2-ig nem vesztek át, másnap postázzák az egész családot!

Oroszlán25 2008.11.21. 16:03:19

Na!H kedves Mérleg meghozzam kedved,a következö "cikkhez" szeretném ha füznél kommentárt,talán,igy egyre többet jössz majd erre! :-)

MESTERSÉGES INTELLIGENCIA,MASTERSÉGES SZEX!

Az utóbbi években egyre gyorsabban fejlődik a technika, amelyben a mesterséges intelligenciának is nagy szerep jut. Sokan kísérleteznek robotokkal, amelynek végső célja olyan gép lenne, mely külsejét tekintve teljesen olyan, mint egy ember. De egy ilyen gép helyettesíthet egy hús-vér személyt az életünkben és az ágyunkban?

David Levy a „Szex robotokkal: Az emberek és gépek közti kapcsolat evolúciója” című könyve, amely tavaly jelent meg, pont ezt tárgyalja. Szerinte 50 éven belül már elérhető lesz mindenki számára a mesterséges szerető. Ráadásul Levy úgy gondolja, hogy ennek csak jó hatásai lesznek az emberiségre. Hisz azok, akik nehezen nyílnak meg mások előtt, azok, akik nem elég vonzóak, vagy azok, akik valami különlegesre vágynak, könnyen megkaphatják majd, amire testük-lelkük vágyik.

Persze Levy elképzelései nem új keletűek. Számos hollywoodi alkotás végig gondolta már ezt a mi lenne, ha témát. Ott van Jude Law, aki Gigolo Joe-t játszotta az „A. I. – Mesterséges Értelem” című alkotásban, vagy a „6. napon” című film, melyben szintén megjelenik a mesterséges feleség-szexrabszolga alakja. És kétségtelen tény, hogy a filmvásznon ez működik, sőt, még izgalmasnak is nevezhető. De a való életben?
Vajon tényleg tudnánk úgy élni, hogy a társunk csak kívülről tűnik élőnek, de belül tele van chipekkel, drótokkal, áramkörökkel és fémmel? Elképzelhető lenne, hogy eljön egy olyan technikai fejlettség, ahol teljesen meggyőző robotokat tudnak gyártani majd a mérnökök? Mert talán mindannyian kipróbálnánk kíváncsiságból egy ilyen mesterséges szeretőt, ha elég meggyőző és életszerű, de nem hiszem, hogy le lehetne élni egy ilyennel egy egész életet.

Levy szerint ez megoldás lenne a magukba forduló embereknek. Persze, csak még inkább magukba fordulnának, tekintve, hogy egy robot kielégíti minden igényüket. A csúnya, nem vonzó emberek is társra találhatnának. Talán. De aki elégedetlen a külsőjével az még egy robottal sem érezné jól magát, vele se lazulna el könnyebben, és még csak nem is tenne erőfeszítéseket, hogy változtasson az életén…
Lehet, hogy most túl pesszimistának tűnök, pedig el tudom képzelni, hogy az ilyen androidoknak meglenne a maguk haszna és célja, hogy sokaknak tényleg segítene. De sokak életén talán csak rontana. Hisz mi lesz a világgal, ha egy fémkupactól várjuk a meleg ölelést, kedves szavakat és testi-lelki gyönyöröket?

Oroszlán25 2008.12.15. 07:31:05

Nagyon régen jártatok itt kedves sogornöim!Nem tudom ,h mi lehet veletek! :(

Oroszlán25 2009.01.28. 17:39:32

Na!Igen hanyagoljuk ezt az oldalt! :-)

Galapostol 2009.01.30. 07:41:15

na ja, de hol van a főszerkesztő Asszony??? 2 hete nem hallottam felőle...megjelent itt nálunk egy kávéra...hozott 3 méter kolbászt, aztán sehol semmi...
azóta hallgat :-)

schupi 2009.01.31. 21:59:06

Itt vagyok, ragyogok!

Oroszlán25 2009.02.19. 07:38:45

Nagyon jó lett a skin!Ez eddig a legjobb!

Oroszlán25 2009.03.04. 15:19:59

Tettem fel még egy pár téli képet a Bakonyról!
süti beállítások módosítása