Először is azt kell,hogy mondjam,hogy semmi féle fogadalmat nem tettem.Mivel sosem fogadom meg.A kedvesem az minden évben újévi fogadalmakat tesz valamelyik cimborájával,az idén sem volt ez másképp:-Leteszem a cigit! :-) És miben is fogadhatott volna,mint 10 üveg sörben.És mint mindig az idén is nem ő issza meg a tétnek szánt sört! :-)

Más volt ez a szilveszter a számunkra,mert a család tagja egy számmal növekedett.Kedves barátunkhoz mentünk át a szomszédba,ott is van 2 gyerek,nálunk is,úgyhogy no alkohohol! :-) Mármint csak a gyerekeknek és nőknek!De egy azért megkísérelte az ivászatot!Nézzétek csak!! :-)

 

 

 

 

 

 

 Szóval mindenki jól érezte magát és el is tartott a buli 2-ig.Volt zene,tánc,ének,nevetés,virsli,pezsgő,minden,ami kell!

És egyet mondok,engem nem érdekel az újévi fogadalom,hiszen,amikor megszülettek a lányok ,én akkor megfogadtam,amit akartam,ennél több nekem nem is kell.

 

 

2 komment

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr26859569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schupi 2009.01.06. 20:32:23

Kedves Oroszlán! Kivettem a képet!:-)Kérésed parancs!:-)

Oroszlán25 2009.01.10. 15:36:10

Igazán köszönöm!Nöni fog a blog látogatottsága!Ez tuti!
süti beállítások módosítása