Menü: halászlé, marhapörkölt,  saláta, krémes, malacsült, Spumante, Törley, házi szilvapálinka...

A résztvevők majdnem megegyeztek az előző szombati csapattal, a Mamát és a picit is beleértve.Kiégészült a família Anyuval, kereszapámmal, keresztanyámmal, unokahúgommal és az ő kislányával. Hirtelen tele lett minden rokonokkal.

Az idősebb korosztály Olimpiát próbált nézni a nappaliban az M1-en, hang nélkül (nem jön az 1-esen a hang), szerencsére a Kossuth rádió viszonylag szinkronban közvetítette az eseményeket.

Kaptam egy szuper wokot, egy szuper fűszertartót és a kedves húgomtól sok-sok mindent. Nem írom le, nehogy irigykedjetek!

A blogom alcíme az élet értelme, meg minden...Nos, az élet érteleme lehet, hogy az, hogy ilyen sokan vagyunk és elég jól megférünk egymással. Egy- két hiperaktív megnyilvánulást leszámítva:-)Néha elég olaszos a hangulat:-)

Az éjszaka eseménytelenül telt, néhány családtag a kocsikban aludt, a többi a lakásban a szokásos matrac- megoldással érte be. A rokonság a vasárnap reggeli órákban viharosan eltávozott, -Mamát alig lehetett beültetni a kocsiba a pecafelszerelés mellé, bár a vakondtúrásokat nem kellett hazavinni-,érzékeny búcsút vettünk, és hirtelen csend lett...Egyetemista kisfiam is kisebb-nagyobb tollászkodás és problémázás után elkocsikázott a Balatonra a szerelméhez naplementét nézni. (nem ő vezetett, vitték)

Mennyei nyugalom érzése árasztott el, élveztem a csendet, délután szunyókáltam is egy kicsit. Végre idefértem a géphez is. Ekkor furcsának éreztem ezt a nagy csendet, egészen megszoktam már, hogy ilyen sokan voltunk. Egy néma kiáltás szakadt fel a lelkemből: Nagyon hiányozni fogtok, gyertek vissza!!!!!

De csak egy kicsit később!:-)

Volt akinek itt jutott hely... szegény...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr6611212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oroszlán25 2008.08.12. 21:49:24

Majd oda szoknak a rokonok és egyböl nem fognak hiányozni! Söt! :)De jol esett....valahogy én is igy voltam ,elgondolkodtam(mert bármennyire meglepödök rajta,szoktam),hogy olyan rossz ez a távolság,kár,h nem lakik mindenki közelebb,akkor olyan jo lenne,de viszont ez is jo igy,hogy egy évben csak párszor találkozik a banda :) mert legalább jobban örül mindenki mindenkinek! :)

Mérleg 2008.08.13. 07:06:35

Kedves Oroszlán, ez pontosan így van, a felnőttekből ennyi is elég. ..
a gyerekeket viszont naponta szeretném látni. . .
A vasárnap is alkohollal telt, jager, és fröccs,(kedves b.i barátaink nagyon finom étellel és süteménnyel véártak minket) de csak kevés. A héten új időszámítás kezdődik, sokkal kevesebb ital és cigi. Lehetőleg zéró. a cigim gyártását beszüntették. :) :)

Oroszlán25 2008.08.13. 19:15:22

Hát én majdnem megmondtam neked,h hát azért csökkentened kellene az alkohol adagodat!!! HIHIHIHIHI!!!!!!!!!
:) :) ...talán jobban tettem,h hallgattam....ki tudja, mi lett volna velem??? :) :)

Mérleg 2008.08.14. 14:52:28

Na igen, nem tudom Bsztl.-i vendégeskedésünk közben ki beszélt rá a köv. pezsgőre, és észre sem vetted, hogy Te ittad ki. . .ennyire rutinos vagyok már, csak úgy csináltam. . .mintha. . .közben meg nem is ittam :D :D :) :) Amúgy gyűjtést szerveztem a családban. . . .
az ágyadra! :) :) :)

Oroszlán25 2008.08.15. 19:33:28

Jajj az nagyon nagyszerü lesz!!!Remélem ,h eléggé adakozoak lesznek a Tisztelt Család!

Igen emlékszem vmi olyasmire,h a te poharadbol az enyébe öntötted a pezsgöt,lehet,h neked már tul sok volt a jobol......azért ragadt vmi rolad rám :D..de ez nem baj! :D Ez nem rossz dolog! Bárcsak többször ihatnánk együtt....:DPuszillak!

Oroszlán25 2008.09.05. 14:17:24

Csend!Igen!Az a nagy csend a fotopályázatrol....Jött egy emali,h Noncsi lett az elsö...és....és...semmi más!Lehet h kész áétverés volt?

Oroszlán25 2008.09.05. 14:30:04

Miért van az h a Mérlegen és az Oroszlánon kivül senki sem látogatja az oldalt!Na meg a föszerkesztö asszonyon kivül???:á

Mérleg 2008.09.09. 11:19:02

csinálni kellene neki egy reklámot! :-) Sztem azért mert...nem a szexről szól... egyébként meg van több milliárd oldal, miért pont erre akadna rá valaki, bár örülnék neki én is
süti beállítások módosítása