Elgondolkodtam...bármilyen hihetetlen is,de elgondolkodtam. :-)

Még pedig azon,ami velünk történt meg.Lehet,hogy nem nagy szám és az jut róla eszetekbe először,hogy:az ilyen dolgok mindennaposak,stb.Nos,nekem eddig nem volt az.A szomszédnak nincs pénze,nekem van eladó kiságyam,de a szomszédnak van tojása!... :-)....Így tehát elcseréltük a kiságyat 100 db tojásra! :-) Én is jól jártam,a szomszéd is jól járt.A következő bizniszünk az az volt,hogy az a nagyon klassz francia ágyunk,ami ugye nem is recseg annyira :-) kitettük volna,ha nem jön a szomszéd! :-) Elcseréltük 2 kakasra! :-) Megint jól járt mindenki és tovább tápláljuk a jó szomszédi viszonyt!

És h min gondolkodtam ezen?Az  jutott az eszembe,hogy hová fajult a világ?Nekem egy kicsit morbidnak tűnik,hogy a 21.században cserekereskedelem folyik! :O  Miért nem tudom én megvenni a boltba?Miért nem tudok itthon baromfival foglalatoskodni?És miért nem tud a szomszéd elmenni a kikába(vagy éppen a lomispiacra) venni egy franciaágyat!?Talán,mert gazdasági válság van?Mire fogja az ember ilyenkor?Egyáltalán mindent arra fogunk?Vagy csak egy szóviccnek vesszük már azt, hogy gazdasági világ válság van?

Mindenhol így van(volt és lesz) ez a cserekereskedelem vagy csak most lett rá szükség?

2 komment

Címkék: válság

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr13965738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schupi 2009.02.28. 20:02:13

Jó cserét csináltatok! De mit szól ehhez az APEH?:-)

Oroszlán25 2009.03.02. 10:45:54

:)))))))))))))))))))))))))))
Csitt!Csak csendben,ne kiabálj!
süti beállítások módosítása