Kedves csajok!

Jólesik, hogy hiányoltok!

Már régen találkoztunk, az időhiány sajnos felülír mindent. Ráadásul az egyik csatornán űrhét volt, kicsit rákattantam. Tudjátok, a világmindenség, meg minden...Az elmúlt hónap a papírzsebkendők, Algoflexek, Neocitránok hava volt. Az összes létező és még nem létező náthavírus bepróbálkozott nálam, teljes sikerrel. Amikor nem köhögtem, akkor az orrom folyt, amikor nem folyt, akkor meg a torkom fájt...Az összes változat, az összes kombinációban.

Közben még gyorsan meg is műtöttek, szerintem legközelebb már a piros lámpánál fognak megműteni, olyan gyorsan lezavartuk a témát a dokival:-)Jóképű,fiatal, normális!

Valami hasonló:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggel 8-kor kórházba be, gyors vizsgálat, doki mondja: Délután ráér? Persze! mondom én. (Jóhogy! Wowww)

-Akkor jöjjön vissza 3-kor!Ne egyen, ne igyon!

-Oké! mondom.:-(

Elmentem melózni. Nem ettem, nem ittam. Csak cigi, kávé. Háromkor vissza...Átöltözés, pizsi, gyors ekg, vérnyomás. Négykor műtét. Altatás,fantasztikus látomások az űrről (űrhét hatása):-)nem tudom mit kaphattam, de jó volt:-)Kár, hogy máskor nem adnak:-)

Ötkor cigi, kávé.

Reggel nyolckor meg haza. Előtte cigi, kávé...Utána is. Kicsit furcsák voltak a kocsik az úton, az altatószer miatt, de azért haza tudtam vezetni. Másnap meló. Közben cigi, kávé.

Összefoglalva: a főszerkesztő asszony kikészült kicsit, de azért nem adja fel, küzd a végsőkig!

Így jár az ember, ha megöregszik! Az egészben az a legrosszabb, hogy felül szédülök, alul fulladok, oldalról meg nem látom a tévét...

 

 

Szerintem a náthavírus is az űrből jött!  Imádom az összeesküvés- elméleteket!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr76914991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galapostol 2009.02.03. 06:15:04

...hm...régóta tudom, hogy a kedves családom egyetlen tagja se "tisztafialás" ez az előzőekből is kiderül :) :) :)
A doki nem rossz....én erős fénynél kapnám el, nem félhomályban, hogy ne felejtsem el a helyes arcát sose-persze csak ha független lennék....így marad az álmodozás... :)
...más:
matek:3
fizika:2
kémia:4
földrajz:4
irodalom:5
nyelvtan:5
biológia:4
angol:5
történelem:4
infó:5
na kb. ennyi egyelőre...
nem kell gratulálni... :) annyira azért nem jó... :)

Oroszlán25 2009.02.05. 18:58:35

Elöször is Gálapostolnak néhány mondat:nem füzök az eredményedhez semmit se,hiszen te kértél erre,de azért igazad van,annyira azért nem jó,remélem h legközelebb,mind 5 lesz! :-) :-)

Sajnállak kedves Schupi,nem lehet könnyű neked,egyáltalán nem,remélem,h több mütétre nem kerül sor...

A dokid joképü lehet,de nem irigyellek,h találkoztál vele....

schupi 2009.02.10. 19:54:52

Gálapostol belehúzott!
De mi az a fizika 2!?
A többi jó. Azért is gratulálok.

A doki tényleg jóképű volt, de elaltattak, úgyhogy nem tudtam kárt tenni senkiben:-)

schupi 2009.02.10. 19:56:21

Ismételték az űrhetet, megnéztem mégegyszer mindent:-)

Oroszlán25 2009.02.11. 07:57:06

Én is megnézném,de nem tudom,hogy mikor vetítik,na mindjárt utána nézek! :-)

Galapostol 2009.02.13. 11:32:52

a fizika kettes...az szuper... annyira hülye vok hozzá, szeretem hallgatni..de ne kelljen kifejezni képletekben-egyenletekben!!! ..azt nagyon utálom :-))
ez a 2-es nekem egy 5-össel felért...az évvégi matekom már jegyes.. a sok dolgozat miatt már 2-esnél rosszabb nem lehetek évvégén! ennek is örülök!
szép napot nektek!!
Nagyon bánt, hogy én nem tok itt szerkesztgetni képekkel-, szövegekkel...
Majd Nonót meginterjuvolom, hogyan kell!!!!!!!!! Puszi

Galapostol 2009.02.13. 11:33:34

Nagyon jó az UFO-s kép..gratula!

Galapostol 2009.02.13. 11:34:59

Itt van Krisztike, sajnos nem tudok a temetésre menni, mert a nagy hótól nem tudunk kiállni a kocsival..gyalog meg nagyon messze lenne, esik a hó..fúj a szél!
De azért koszorút küldettem ki!
Tudjátok...rám lehet számítani..Még akkor is ha TOM-ot kikészítem heheh-hihih-heh-hihi

Oroszlán25 2009.02.13. 12:36:48

Te is tudsz,mert be vagy vonva! :-)
Ha leszel msn-en ,akkor majd mikrofonos segítséget adok neked! :*

....persze miután megbeszéltük az órabérem!! :))))))))))))))))

Galapostol 2009.02.13. 14:19:30

tudom, hogy be vagyok csak azt nem tom, hogy..hogyan kell, ehhez mikrofonos segítség kell...de lehet úgysem tudok semmit hehe-hihi

Oroszlán25 2009.02.14. 09:36:29

De menni fog,nem vagy azért olyan béna! HI-HI-HI!!!! :-)

...aki ilyen jó jegyeket kap! :*

Oroszlán25 2009.02.17. 10:28:08

Azt kell h mondjam h hozzánk is lelátogatott az ürböl a náthavírus,nagyon szereti a csajokat(lehet h fiú ),mert csak mi lányok vunk betegek:orrfolyás,köhögés.
...elkezdtem fözni,amire nagyanyáink esküsznek:..."jó kis tyúkhúsleves"....

Galapostol 2009.02.17. 15:07:53

sztem :) a mi "szűzünket" a sör teszi ilyen ellenállóvá :) :) :))

Oroszlán25 2009.02.19. 15:08:58

...na nem gyözött a leves,most probálkozok a hagymateával,de ha ez sem hat,akkor jöhet vmi igazán tuti pia!--a forraltbor...érdekes,h imádom az édes vörös borokat,de a forraltbort egyenesen utálom...vagy még nem ittam finomat....meglátom,majd most én készítem el.. :-)

Galapostol 2009.02.25. 08:00:14

ááááááááááá, nincs itthon kávé!!!!!!!!!! .már a napom is rosszul indul ilyenkor........SOS

Oroszlán25 2009.02.25. 17:27:33

A gazdasági válság miatt sorrendbe kellett kicsit tennünk az un. fontos dolgainkat....és a kávé a listán az utolsók közt van felirva,ezért nekem sincsen kávém itthon már 1 hete!
És,amin meglepődtem az az,h nem is hiányzik,mivel(ezek szerint)nem hiánycikk! :-)
süti beállítások módosítása