Le vagyok súlytva és egyben mocskos módon fel vagyok háborodva! A trógerságnak úgy tünik nincs határa tescóéknál. Tegnap délután kifogyott az autómból az ablakmosó, hát meg kellet állnom venni egyet. Sajnos az első benzinkút ami az utmaba került egy tescos volt. Ki is volt pakolva több száz kisebb nagyobb kiszerelésű kék színű, illatosított téli ablakmosó folyadék. A felirat szerint - 19 C-fokig hatásos. Gondoltam ez nekem tökéletesen megfelel, hát vásároltam egy 2 literes kiszerelésűt. Beleöntöttem a tartályba, majd beülve az autóba természetesen használtam. Meg is jegyezte a lányom, milyen kellemes illata van ahhoz képest, hogy tescos. Mint utólag kiderült ebben ki is merült az ablaklemosó tudománya. Ma reggel, mikor vittem a gyerekeket isibe nem működött az ablaklemosóm, egy deka folyadék nem jött belőle, alig láttam a jeges, trutyis felverődéstől. Sajnos ez volt a kisebb probléma. Hazaérve rögtön megnéztem a vezetéket, gondolván talán lefagyott. De nem volt lefagyva. Ám sajnos a tartályban annál inkább nem stimmelt valami. A tegnap cuftig töltött folyadéknak nyoma sem volt és az úszó mereven állt a tartályban, meg sem lehetett mozdítani. Na ekkor kezdtem ideges lenni. Elmentem kedvenc autószervízembe, ahol a tartály kiemelésekor közölték, hogy az szétfagyott, a nyomó motorral együtt. A beletöltött folyadék pedig ami nem fagyott még meg, kifolyt a repedéseken. Hogy is fogalmazzak, nem feltétlenül szalonképes szavakat használtam a tesco jellemzésére. Úndorító módon sima színezett, illatosított, sűrített vizet árulnak fagyálló ablakmosó folyadékként!!! És még csak nem is olcsóbb, mint bármelyik másik benzinkútnál. Gusztustalanul megteszik, mert nem lehet rájuk bizonyítani. Azaz oly módon igen, ha saját költségemen elvinném bevizsgáltatni, ám ehhez már semmi kedvem. Nyilván többek között a tesco ezt is pontosan tudja és ezért merészel ilyen úndorító, nyilvánvaló módon csalni és becsapni az embereket. Egyetértek a szlogenjükkel: TESCO gazdaságos, ez valóban az, így tényleg az, nekik mindenképpen az!!!

Arra kérek mindenkit, aki olvassa ezt a bejegyzést, lehetősége szerint minél több mebernek küldje tovább, figyelmeztessétek ismerőseiteket, a lehető legkevesebben járjanak úgy pórul, mint én.  Arra már gondolni sem merek, mennyibe fog kerülni a tartály és az ablakmosó cseréje.

9 komment

Címkék: dühöngő

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr2878961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oroszlán25 2009.01.15. 09:04:17

Sajnálom szegényt!!Vannak dolgok,amiben a márkára kell menni vagy legalább az olyan-ebben az esetben-ablakmosora,aminek legalább neve van!Sokszor jár igy az ember....

Oroszlán25 2009.01.20. 07:32:56

Ha már a tescoról beszélünk,akkor van néhány tescos bakis képem is amit érdemes megnézni! :O

Oroszlán25 2009.01.22. 17:47:33

A szomszéd asszonyom igen csak dicsérte a tescos hurkát,nagyon finom,stb.A minap jött át és ugyanazzal a bevezetövel elkezdte mondani,dicsérni a tescos hurka tulajdonságait,és képzeljétek mit talált a hurkában! TIPLIT,TIPLIT,TIPLIT!!!!!!
:O :O :O
Majdnem megfulladt.....

Mondtam neki fényképezze le,h feltudjam tenni,de sajna erröl lemaradtunk!

Hihetetlen,szavakba nem tudom önteni meglepettségemet!

Galapostol 2009.01.25. 13:22:58

a helyzet az, hogy sok-sok dolgot érdemes megválasztani, hogy mi kerül az asztalunkra:-)
Az "uram" vett régebben fél kg kiszerelésben párizsít, semmit extra annyi pénzért mire is számított??---nem volt benne túl sok minden, na persze-ha a madártollat, tokokat, és körmöt nem számoljuk bele...
Azóta párizsít nem eszünk!! Bár ez még az UNIÓS belépés előtt volt
Régebben volt egy olyan rendelet, hogy nagybetűvel írom, hogy értsétek.. :-) BELET, KÖRMÖT, BŐRT, ÉS EGYÉB HOZADÉKOT BELE LEHET TENNI A FELVÁGOTTAKBA...
De-amúgy- én már ezen meg sem lepődök! a törvény megszűnt---lásd-mégis minden SZAR bele van darálva, velünk mindent meg lehet etetni????????!!!!!!!!!!!! én kérek elnézést!!!!!!!

Galapostol 2009.01.25. 13:24:31

Oroszlán! Nem tudtad, hogy a TIPLIÉRT zenés felárat kell fizetni ??? hihi-haha-hi-ha

Galapostol 2009.01.25. 13:25:35

remélhetőleg a daráló kése nem maradt benne a hurkában!!! Ejnye gyártók, élelmiszer készítők!!! KESZTYŰ...ÉS TISZTASÁG!!!!!!!

schupi 2009.01.31. 21:52:51

Szerintem a mogyorókrém jó!
Még semmit sem találtam benne! Mogyorót sem...
Most komolyan...legalább olcsó.

Galapostol 2009.02.03. 06:22:29

jó hát meg kell védenem a "teszkót"...
pl.: van nagyon jó mosópora..9kg 900Ft..ebből 8.5kg só...:)
így két légy egy csapásra...a konyha és a szennyes ruha is megoldva...sózhatsz és moshatsz egyszerre!!!! :)
na meg volt olyan eset is..leesett eset..hogy tőlünk 20km-re lévő "t"-ban vásároltunk marhahúst ünnepi ebédhez, szegény hentes gyerek leejtette a mérlegről a földre, de nem csinált belőle hisztériát..szépen becsomagolta és megkaptuk..persze én motyogtam, de a drága uram lecsendesített..mondván: így is -úgy is meg kell mosni otthon...
hát nem is tudom...
persze tudom, ha nem nekünk csomagolja be, akkor se Ő viszi haza, hanem egy másik marhahúsra vágyó vevő...

Oroszlán25 2009.02.05. 18:46:15

Na én biztos,hogy visszadtam volna...(volt rá példa,itt az abc-ben h a 3 banán került 350 ft-ba-én visszaadtam)a szomszéd csaj ugy járt a tescoba,hogy akcioba vett kolozsvári szalonnát,mire hazaért kukacok mászkáltak ki belöle,mondanom sem kell,h milyen volt a látvány,és volt képük 899 Ft-ot elkérni kilójáért!Lehet h a kukac "falka"nyomta a több súlyt?! :-)

Mi is a tescoba vásárolunk,nekem vannak bevált termékeim,szeretek ott vásárolni,tényleg van olyan,ami olcso és jo is egyben,de mindig kételkedek,hát miket hall az ember!

Én azt tudom ajánlani,h nézzétek meg a gyártot,mert sokaknak "megmondtam a magamét",mert ugy lehurrogta a tescos füszerpaprikát például,mint a fene,és megmutattam h ki gyártja,hát száját tartva tártva mondta h Kalocsa....a tesco csomagolja..... :O
süti beállítások módosítása