Már november van és az jár az eszemben,hogy hűha már mindjárt itt a Karácsony,mindjárt vége van megint az évnek és hogy milyen gyorsan is telt el.És egyböl a fejemhez kapok,hogy ideje lenne elkezdeni a lakást és az ablakokat kidekorálni!Ideje már összeállítanom a kis listámat,hogy mi lesz a Karácsonyi menü,milyen sütemények kerülnek az asztalra.Mire észbe kapok a sok tennivalóm közepette,kitört belölem egy mondat:-Elkapott a Karácsonyi láz!Mosolygok egyet,majd csinálom tovább....

Felszaladok a padlásra és lázasan elkezdem keresgélni azt a dobozt,amiben vannak a Karácsonyi diszek.Mihelyst megtaláltam,nagy izgalommal turkálok benne,vajon mi akad elöször a kezebe.És szépen sorjában elökerülnek a szebbnél szebb asztaldiszek,gyertyatartók,ablak dekoráciok.Azok a kis díszek, amiket minden évben saját kezemmel csináltam és eltettem öket.A szivemet micsoda melegség önti el,valamiféle megnyugvás,valami igazi Karácsonyi izgalom járta át a testem.-Már előre látom,hogy milyen szép lesz a lakás!

Ahogy elkezdem díszíteni a helyiségeket,már azon jár az eszem,hogy mit nem szabad elfelejtenem,mibe is fogom belevonni a kislányom,miket fogunk csinálni.Az elsö és nagyon fontos az adventi koszorú,amit el kell készíteni,hiszen milyen nagy izgalommal várjuk azokat a vasárnapokat,amikor meggyújthatunk egy-egy gyertyát és elénekelhetjük a kiskarácsony,nagykarácsony cimü dalt.

Amikor végre kidiszítettem mindent a fáradtság,amit éreztem szinte nem is volt olyan rossz,mintha a munkában fáradtam volna el.Örültem és örült az egész család,hogy Karácsonyi hangulatot varázsoltam az otthonunkba!A Karácsonyi láz nagyon jó érzés számomra!

Most,hogy minden a helyére került,azon gondolkodom és irogatom a lapocskámra,hogy mit süssek?Elkerülhetetlen dolog a sütemény a Karácsonyi asztalról.A fa,a Karácsonyfa az, ami megint az elötérbe kerül,milyen ehetö Karácsonyi dísszel lepjem meg magunkat?

Arra gondoltam,hogy ne kelljen megvenni a habkarikát a boltban,elkészítem a kislányommal,igy fokozva a Karácsonyi készülödés hangulatát!Természetesen ahogy közeleg a Karácsony,sokféle aprósüteményt, az elmaradhatatlan bejglit is elkészítjük,majd az ételek is nagy szerepet fognak játszani a mindennapjainkban.

-Jajj,a Karácsonyi ajándékok el ne maradjanak!Törhetem a fejem,hogy mit is vegyek a szeretteimnek. Nem  az a fontos,hogy milyen drága ajándékot kapjanak a Jézuskától!Ne csak Karácsonykor legyünk békességben,szeressük egymást ,amíg csak lehet.Nekem nem az ajándék a  fontos!Ha Boldog Karácsonyt kívánnak vagy a kislányommal elénekelünk egy Karácsonyi dalt,nagyon megható lehet.Ha elmesélhetem azt,hogyan is született a kisjézuska,ha Karácsonyi könyveket olvasgatunk,ha Karácsonyi filmeket nézegethetünk....Amikor a Karácsonyfát díszitjük december 24-én délelött,halk karácsonyi zene szól,a szaloncukrok kötözése...nagyon szeretem ezt az érzést,ami ilyenkor lakozik bennem.

Én úgy gondolom,hogy az ünnep az olyan,amilyen hangulatot mi magunk megteremtünk!Az édesanyám mindig arra fektette a hangsúlyt,hogy a Karácsony a maga nemében szép és nem az ajándékok miatt!Azt hiszem sikerült megértetnie velem,hiszen nagyon nagy örömöt lelek abban,hogy a novemberi és a decemberi hónapokban hogyan is készülök a Karácsonyra!A gyerekeimnek is megtanítom,hogy igazán mi fontos a Karácsonyban.Lehet,hogy gyermetegnek tünök,de nincs mit tenni,ha elkapott a Karácsonyi láz! :-)

7 komment

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuciner.blog.hu/api/trackback/id/tr69823935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schupi 2008.12.18. 09:41:13

Kedves Oroszlán! Látom rájöttél, hogyan kell!:-)Csak bátran!

Oroszlán25 2008.12.18. 14:59:03

Igen,megprobálkoztam vele,igaz féltem,de egész jol belejöttem!
Mikor jöttök?Nagyon várunk titeket!

Oroszlán25 2008.12.18. 15:00:17

Ja!Ha nem lenne gond,akkor lenne Züminek egy-két feladat itt nálunk villanyszerelésböl! :-) Beszéd rá,h legyen kedve! :-) Köszi! :*

schupi 2008.12.19. 19:58:23

Megpróbálom rábeszélni!
Írj még ilyen jókat!

Oroszlán25 2008.12.22. 07:08:38

Tetszett?? :O
Mondjuk a kedves párom is azt mondta,de én azt hittem,h azért,h ne sértödjek meg! :-) :-) :-)
Jo lesz ha rábeszéled!Ja és kösz h kitetted a nevem a "cimbe"! :-) De komolyan nem kellett volna!

Oroszlán25 2008.12.22. 07:10:08

Ja!Cimkéket nem tudok csinálni,majd te beteszed a helyükre a dolgokat!
Hallod!Adj témát és irok....

schupi 2008.12.22. 22:10:58

Van téma bőven, csak győzzél írni! Tényleg tetszett a kedves párodnak is?:-)
Az enyém még nem is látta ezt a blogot!
süti beállítások módosítása